Friday Night Gepingel..

Als ik kennelijk niet aan schrijven toe kom. Laat ik mijn handen toch op een andere manier spreken. En ja, sorry voor de zeer valse piano, maar geloof me, hij was nog zeer veel valser. De klankbodem schijnt een scheur te hebben dus ondanks de 4 (ja 4!) keer dat ik ‘m het afgelopen jaar heb laten stemmen, ontstemt het oude beestje als een razende. Ben mezelf, noodgedwongen, als stemmer aan het bekwamen. Maar moet nog leren. Zoveel is duidelijk.

Welterusten!

About dutchanddonts

Effectieve, vernieuwende en onderscheidende communicatie. Merken, concepten en realisatie. Voornamelijk in de wereld van vastgoed en ruimtelijke ontwikkeling.
Dit bericht werd geplaatst in communicatie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

