ETS – Error To Strategy. The power of innovative Abbs in online MJ and BLSHT!

Van je fouten leren. Tuurlijk. En nooit tweemaal aan dezelfde steen. Niet alleen een mooie en bescheiden levenshouding, maar een Innovation Principle Of Choice (IPOC) in the leading online brands. Van Cupertino to San Fransisco. Fouten worden leading.

Dat is het inzicht waartoe enkele samenwerkende innovators en incubators gezamenlijk zijn gekomen. Het oudere FOF, Focus on Failure, al sinds 2009 veel toegepast en het DTWW (Dont Trust What Works) zijn gebundel in de nieuwe innovatie-filosofie Error To Strategy, kortweg ETS genoemd. ETS stond al garant voor de ontwikkeling van diverse succesvolle startups zoals TWACKLE, DONT en WURST. Zoekend naar, en sturend op fouten ontdekken deze organisaties de beste oplossingen met de minste TTPI (Time To Park It). Value Added Design (VAD) zegt hierover in een interview in The Abbreviator: “We zien dat fouten onze grootste kracht zijn, we geloven dat prioritering op fout-studie en ETS ons innovatie-traject met tot 213% zal inkorten.”

Deze nieuwe fouten zullen ongetwijfeld ook in Nederland opvolging krijgen. GHOH?!, Global Hyping On Hearsay zal garant staan dat ETS ook bij de grote jongens hier (Deloitte, ING, ASR, Lost Boys, BAM, AM, Heijmans, Dutchanddonts, ZZESTO, YNI (you name it)) zal worden geïncorporeerd. Radicale veranderingen liggen voor ons. Error Landscaping Fun (ELF) en Twitter Empowered Live Value Erroring (TWELVE) maken deze paradigma omkering ook feasable.

PS. Met dank aan @elsekramer voor haar tweet over een fout in haar nieuwsbrief. Daarbij: alle genoemde afkortingen zijn volledig Wiki-ondersteund en overeenkomsten op de werkelijkheid berusten slechts op het gebruik van ronkende afkortingen en semi-interessante verwijzingen naar aansprekende namen.

Abbs: abbreviations
MJ: Mumbo Jumbo
BLSHT: Basically Lame and Shitty Hyperlinked Text, AKA: bullshit.

Advertenties

About dutchanddonts

Effectieve, vernieuwende en onderscheidende communicatie. Merken, concepten en realisatie. Voornamelijk in de wereld van vastgoed en ruimtelijke ontwikkeling.
Dit bericht werd geplaatst in abbreviations, amsterdam, blog, bluf, communicatie, emotie, fun, GooglePlus, irritaties, marketing, mumbojumbo, Social Media, stefan noordhoek, Twitter, Uncategorized, vastgoedcommunicatie, verbazing, zzesto.com en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 Responses to ETS – Error To Strategy. The power of innovative Abbs in online MJ and BLSHT!

  1. Jacobus Iliadis schreef:

    Heymans schrijf je als Heijmans en de url link is http://www.heijmans.nl/ en niet http://heymans.nl/ zoals hierboven in je blog.

    Wel gewaagd om jezelf bij de grote jongens neer te zetten. Ik zeg niet fout. Ik zeg dat we dat vooral moeten doen. Verder een goed stukje schrijfwerk. Bravo.

  2. Anneke de Bundel schreef:

    Gdlrd gettin’ dzzy from all them mstks. Leuk stuk!

    • dutchanddonts schreef:

      Thanks Anneke. Merk alleen dat veel mensen twijfelen of het niet helemaal snappen. Of gewoon afhaken bij de 3e afkorting en denken: saai mumbo jumbo verhaal. Zou ik nog een laatste alinea moeten toevoegen met mijn mening in gewoon Nederlands?

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s