Fantastische werkplekken in 020 te huur. Iets voor jou?

Zal ik het eerst gewoon laten zien?

Of kan ik het beter zo omschrijven? ‘Zwemmen van april-oktober. Koffie, alleen Jura. Uitzicht, altijd wijds. Internet, alleen met fibre-speed. Muziek van TOKTOK tot Saint Germain of headphones. Collega’s van 25-55. Gratis fietsenstalling. Architecten, ontwerpers, communicatie, ontwikkelaars, video-editing, fashion, documentaire-makers, interieur. Jong, oud, vrijgezel en getrouwd. Gratis gebruik van toilet. Temperatuur? Altijd top (gekoeld en verwarmd).’

Of moet maar gewoon zakelijk zijn? ‘TE HUUR: werkplek voor €395 per maand. All in. En dan een eindeloze lijst met (ontegenzeggelijk) heel aantrekkelijke kwaliteiten van deze plek. Moderne nieuwe-werken werkplekken, turnkey te gebruiken, interessante bedrijven, leuke professionals, prachtig uitzicht,  glasvezel-connectie, gebruik van overlegplekken, presentation-cube, kitchenette met espresso apparaat, comfortabele Vitra-meubelen enzovoorts/’

Kortom. Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik er met ongelofelijk veel plezier en trots elke dag binnenkom. En als ik de deur achter me in het slot draai, altijd even door de ruimte heen naar het uitzicht staar. Ik weet ook dat als we geen ZZP’ers of een mooie startup voor in totaal 4-6 plekken weten te vinden dat we de ruimte in z’n geheel zullen verhuren. En dat we met ZZESTO ergens anders heen gaan. En ik weet ook dat ik dat heel jammer zou vinden.

Ik weet niet waar jij enthousiast van wordt. Wat voor jou belangrijk is. Of voor de mensen in jouw netwerk die op zoek zijn naar een plek om vanuit te werken. Maar dat weet jij wel. Toch?

Geef je het door? En laat je het weten?
Mail mij op stefan(at)zzesto.com of bel me op (O6) 261328O3.

Oh ja, als je geïnteresseerd bent wil je vast en zeker ook nog de ‘saaie’ details weten.

Te huur. Per direct. Nog ca 5 werkplekken te huur. €395/mnd all in

Mensen: 14 architecten, ontwerpers en creatieven op de werkvloer, 30 op dezelfde verdieping, 60 in het gebouw.

Faciliteiten: complete werkplek met internetaccess UTP, VoiP meubilair, opslag, alarm, gebruik van kitchenette, overleg/presentatieruimte, overlegplekken, ontvangszitje, (rook)balkon, duiksteiger, gezamenlijke lunchtafel etc etc.

Locatie: Cruquiusweg 111b te Amsterdam (stadsdeel Zeeburg). Bekijk op Google Maps. Bereikbaar via buslijn 22, parkeren op eigen terrein bespreekbaar, parkeervergunning voor de deur bij CITION zonder wachtlijst beschikbaar! Ook bereikbaar per boot :-)

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

 


About dutchanddonts

Effectieve, vernieuwende en onderscheidende communicatie. Merken, concepten en realisatie. Voornamelijk in de wereld van vastgoed en ruimtelijke ontwikkeling.
Dit bericht werd geplaatst in amsterdam, communicatie, emotie, inspiratie, makelaar20, marketing, tehuur, vastgoed, vastgoedcommunicatie, zzesto.com en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 Responses to Fantastische werkplekken in 020 te huur. Iets voor jou?

  1. Pingback: T-Mobile, mag ik verd*mme mijn nummer terug? « dutchanddonts

  2. Emile schreef:

    Interesse? Ja! Nog vrij? Ik hoop het. Praten? Doe ik graag. Ik kan en wil namelijk veel…

    Luister graag naar jouw respons, tot snel. Emile

    • dutchanddonts schreef:

      Hoi Emile, leuk en benieuwd naar wat je wil. En kan :) Mail me of bel me op m’n 06 of mailadres (zie hierboven). Hoor graag van je!

      • emilevanderlinde schreef:

        Hallo Stefan,

        Mijn voicemail heb je al. Mijn wens ligt tussen die ene werkplek en de omschreven startup van 4-6 werkplekken. Ik zit nu met een fors groeiend team in een verzamelgebouw. Is niks.
        Zoek iig 3-4 werkplekken die niet fulltime bezet worden. Wat doen de dames als ze er zijn: telefonisch casemanagement. Leer je nog eens wat over gedrag en ziekte :). De rest van de tijd zitten ze bij onze klanten op lokatie. Voor spreekuren.

        Laptops nemen ze mee en telefoonkosten maken we niet (VOIP). Koffie zijn we gek op.

        Geen saai kantoor voor mij – jouw reclame vibes horen bij GOED. Op http://www.goedverbeterd.nl vind je onze propositie.
        Mijn wens? Als startup de kosten in bedwang houden en toch een GOED werkgever zijn; ook door de sfeer en entourage.

        Als jij een welkome MVO club wil met GOEDe energie, bel me dan. Mag ook vanavond: luister de voicemail af en contact. Idealiter stap ik per februari over, eerder is bespreekbaar…

        Groet emile

Geef een reactie

