Blogisch. Eigenlijk heel logisch.

biologisch_heel_logisch

Biologisch, eigenlijk heel logisch. Het bekt niet alleen lekker, maar het blijft kennelijk ook heel prettig hangen. Mijn Duitse collega’s hebben het in zo’n geval over een Ohrwurm. Een muziekfragment, uitspraak, een soundbite zou je tegenwoordig zeggen die als een klein wormpje in je oor kruipt en daar blijft hangen.

Wat ik gisteren echter bedacht was echter niet zozeer bio-logisch. Als wel blog-logisch, blogisch zeg maar. Waarom kostte me het zoveel moeite om een nieuwe post te schrijven? Waarom stond het wel steeds op mijn fysieke, digitale en mentale todo-lijstje? Al mijn stickies en accounts op Remember the Milk of OmniFocus ten spijt kon ik maar bijna niet toe komen een 3de stukje te formuleren. Gisteren wist ik het.

In m’n eerste schrijfsel op dit blog heb ik direct de lat hoog gelegd. Maar tegelijkertijd de palen wel heul dicht bij elkaar. Leuke en mooie verhalen die liggen op het grensvlak van communicatie, vastgoed, marketing, ontwikkeling en zo nog wat interessante vakgebieden. Voelt u ‘m? Het grensvlak tussen twee werelden is al dun, maar de raakvlakken tussen die 18.265 (tikje overdreven voor meer effect) maken het gezamenlijke raakvlak wel heel erg beperkt.

Kortom, ik zou eerlijk niet weten hoe ik telkens iets kan schrijven dat daaraan voldoet.

De palen gaan uit elkaar. Na 2 posts kom ik er (al?) achter dat ik de eerste ervan moet ontkrachten. U kunt van mij, hier op dutchanddonts, stukkies lezen. Waarover? Ik zou het nog niet weten. Het zijn dingen die me opvallen. Waarover ik me opwind. Die ik bijzonder vind, of waar ik vragen over wil stellen. En ja hoor, omdat het mijn werk is en mijn interesse heeft, zullen onderwerpen als marketing, design, architectuur en partijen als ontwikkelaars, woningcorporaties en adviesbureaus best regelmatig langskomen. Maakt u zich niet ongerust.

Zo, dat lucht op. Tot snel.

About dutchanddonts

Effectieve, vernieuwende en onderscheidende communicatie. Merken, concepten en realisatie. Voornamelijk in de wereld van vastgoed en ruimtelijke ontwikkeling.
Dit bericht werd geplaatst in blog, stefan noordhoek, vastgoed en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

